Arkadaşlar uyku düzeni için daha erken biliyorum o yüzden bi düzen/rutin oluşturmadım ama bebeğim gün içinde gerçekten doğru düzgün uyumuyor. Gece yine idare eder ki dün gece de doğru düzgün uyumadı ama gündüzleri daha beter. Mesela saatleri atıyorum şuanda sabah 8de uyandı diyelim emziriyorum altını değiştiriyorum meme isterse bidaha emzir gazı varsa çıkartıyorum vs vs ama uyumuyor. 8den mesela 12-1 e kadar uyumuyo uyusada çok kesik kesik 10-15 dk uyuyo mesela uyanıyo aglıyo meme istiyo veya karnı çok tok ise kucak istiyo. Tamam biliyorum bana ihtiyacı var beni istiyor ama ne yemek yiyebiliyorum ne tuvalete gidebiliyorum ne banyo yapmaya zamanım var ne uyuyabiliyorum yani cidden çok bunalmış hissediyorum bende artık çok zorlanıyorum. Bu durum normalmi şuanda bu kadar uykusuz olması normal mi yani cidden uyumuyor bugün hiç uyumadı nerdeyse en son kucagımda uyudu bende öyle yattım anca