Dogumdan sonra smear testi vermiştim birşey çıkmamışti. Sprial taktirmak icin gittigimde doktor tekrardan test yapmış galiba bende bilmiyordum bugun patoloji sonuclariniz cikmistir diye mesaj geldi boyle diyor bilgisi olan varmi hastaneye gitmemem var daha bilen ne olur yazabilir mi
Tanı : neoplazma rastlanmamıştır
Tanı: Materyal degerlendirmek için yeterlidir
Yuksek dereceli skuamoz intraepitelyal lezyonun dışlanamadigi atipik skuamoz hucreler (ASC-H)
Endroservikal hucre görülmüştür
İnflamasyon bulgulari
Panik deger kritik deger: Beklenmeyen malignite
Panik deger not: ASC-H