Merhabalar bebeğim ilk doğduğunda yarım kundakla yatırdık 2 aylık olunca eliyle açıyor diye fermuarlı kundağa geçtik. 3 aylık olunca yavaştan bırakalım dedik ama asla bırakamıyoruz hemen kendini uyandırıyor parmaklarını gözüne sokuyor kıpırdanıyor vs şu an 4 buçuk aylık hala fermuarlı kundakla uyuyor herkes artık bırakması gerek diyor ne yapacağımı bilmiyorum önerilerinizi yazar mısınız ve bizim gibi olan var mı