Merhabalar oğlum 4 buçuk aylık ve bir iki haftadır enteresan bir şekilde gaz problemimiz başladı. Yenidoğanda kolik bir bebek değildi aşırı bir gaz sorunu yaşamadık hatta hiç gaz giderici damla vs kullanmadık ama bir iki haftadır sadece geceleri başlayan bir gaz sancısı var. Normalde mis gibi uyuyan bebeğim gazdan sürekli uyanmaya başladı hayat kalitemiz bitti resmen. Doktorumuz bu ayda gaz olmasını da beklemiyorum diyor nurse harvey şurup tavsiye etti 3-4 gündür kullanıyoruz nispeten iyi geliyor epey gaz çıkartıyor ama ne hikmetse bitmiyor o gaz. Gece uykudan uyanma ıkınma garip sesler çıkartma devam. Var mı bizim gibi olan??