Merhaba canım anneler.
3 aylık olduk ama doğduğundan itibaren ilk zamlanlar kendi yapardı kakasını sonra yapmamaya başladı damla öneriyor doktor alıyorz deniyoruz yok mama değiştik 2 defa yok gaz bir hafta iyi olsa sonra çok kötü oluyr.En son kontrolde 10 günü geçerse fitil ile yaptırın dedi sürekli de böyle olmaz öneri verin lütfen ya da mama hangisi daha iyi olur