simseklivekalpli dlrkrn ben de öyle ya. Mesela veliler çağırdı evlerine gittim, birine bir sene olacak birine 2 ay. Çağırmadım hala. Valla hiç cagirasim gelmiyor o kadar samimi değiliz napıcaz diyorum😬