Benim 3. Gebeliğim ilki 41 haftada doğum oldu 2. 31 haftada doğdu suyum erken geldiği için ben suyumun geldiğini farketmedim üşüttüm sandım altıma yapmıştım önemsemedim aradan zaman geçti randevuma gittim orada suyumun bittiğimi söylediler 34 haftaya kadar yatış yapıcaklardı ama bizim kız erken geldi biraz bende bu yüzden çok korkuyorum şuan 17 haftamdayım bununda kız olduğunu söylediler Kayseri Şehir Hastanesi gidiyorum Hüseyin Aksoy ama pek memnun değilim önere bileceğiniz sorumu rahat bir şekilde sorup ilgili bir şekilde cevap ala bileçeğim bir doktor varsa yardımcı olur musunuz