Papatya5801 3 yasına girecek ocakta ben yedirmiyorum adam akıllı yemek yemeyi 1,5 yaşında öğrendi o zamandan beri kendi yiyor dökerse de kalkıp siliyor öyle devam ediyor yani yiyemeyeceği bişey varsa ben yediriyorum uğraşmasın diye sulu yemekler gibi bazen bardakta içmekte zorlanıyor çok kaldırıyor ona yardım ediyorum o kadar