Bebeğim yaklaşık 4 5 gündür grip 2 gündür de fışkırır tarzda kusuyor bazen yoğurt kesiği şeklinde bazen su gibi iştahı da kapandı ve kakası da değişik yeşil şekilde gelmeye başladı kan almışlardı hafta sonu tıp fakültesine götürmüştüm hafif enfeksiyon var denildi bugün de kendi doktorumuza götürdüm gaita bakalım demişti daha veremedim gündüz boyu yapmadığı için neden böyle oluyor geçici bir süreç değil mi 2 günde zayıfladı 150 gram vermiş nasıl kesebiliriz bu durumu