[silindi] bizde 4 aydan beri kullanıyoruz yeni yeni beşiğe geçmeye çalışıyoruz havalar düzeldikçe kızım 7 aylık biraz sığmıyo birazda dönünce devrilir diye düşünüyorum korkuyorum .
Kışın çok güzel oldu bizim için peteğin yanına koyduk sıcacık uyudu orda