Mrvegrkan kan ilacını ben 1 hafta kullandım kabız yapınca bırak demişti hemşire bıraktım 3 hafta fln hep kendim yaptrdım sonra tam kendi yapmaya başladı ek gıdaya geçtim ama yemeklerine gerçek zeytinyagı bulmuştum ondan yarım çay kaşığı kadar koydum hiç kabızlık yasamadım kan ilacnı da bıraktım doktorum ek gıdaya geçmişsin kullanmana gerek yok dedi kullanmıyorum