oyoyoyyedibeni gulnazaslan benim ilk zor gecti 2. Daha ne kadr zor olabilir dedim 2 katı zor oldu oluyormus. Ama herkesin zor olmuyor
doublemamaa gulnazaslan iki hamileliğimde de adetim 2 gün geciktiğinde hissederek test yaptım çıkmıştı ve ikisi de bambaşkaydı her konuda belirtiler olsun hamilelik, doğum ve sonrası 🥲
Bebegimm1 gulnazaslan belirtisiz 2 hamilelik geçirdim test yapmasam adet olmasam karnım şişince anlardım
Tatlican gulnazaslan Ablam ilkinde hep hastanelik oldu bulantıdan 2.de ara sıra gitti ama ilki kadar olmadı.
Bebegimm1 Tatlican yok öyle değil düzenli adet oluyorm ya eğer düzensiz olan biri olsaydım adet tarihimi bilmeseydim aylar sonra anlardım göbek şişince veya karnımda hareketleri hissedince sıfır belirtim vardı.günüm geçince öğrendim hamile oldugumu
Tatlican Bebegimm1 Hee anladım. Eltim 5 aylık hamileyken ögrenmişti.talıler karışmış galıba negatif çıkmıs. Eczanede ki testlerde negatif çıkınca yaşıda 42 olunca menepoz sanmış. Sonra karnında kımıldama olunca korktu hastalık sandı.
ataege41 gulnazaslan hiç olmuyor ilk gebelikte prensesler gibiydim hamile olduğumu unutuyordum ikinci de 9 ay boyunca günde en az 4 kere kusardım berbattı ikiside erkek.ama İlki suni sancı normal doğum ikincide sancım gelir dedim oda gelmedi oda suni sancıyla oldu
beyzzsenturkk_ gulnazaslan ilkinde hamile gibi değildim rahattım ama şu an üçüzlere hamile gibi şeyler yaşıyorum çok zorlanıyorum
tomrisinizi gulnazaslan ilkinde günüm gecikmeden uyku bel ağrısı başlamıştı. İkincide bir hafta gecikmeye rağmen belirti yoktu. Arkadaşın rüyası neticesinde test yapıp öğrendim
SuMisalii gulnazaslan 2.de çok daha kötüydü belirtilerim ama en azından tansiyon sorunu yaşamadım ilkinde ki gibi bunun için çok mutluyum.
Duyulurum gulnazaslan herkeste başka oluyor. Benim iki gebeliğim de birbirine çok benziyordu, yerleşme ağrıları, yerleşme kanaması, aşırı göğüs hassasiyeti ve ÇAY İÇEMEMEK ikisinde de bunlar oldu. Bir farklı bir şey olmadı diye hatırlıyorum
Pamukprenss gulnazaslan benim ikinci gebelik daha zordu. Çünkü ilk gebelikte kasların gergin ikincide doğumdan dolayı kasların gevşek oluyor. Bel ağrım mide bulantım ikincide daha fazlydı