kizlar kadin dogumcum ilk reglini bekleyelim dedi ama 3,5 ay oldu dogumdan bu yana ben henuz regl gormedim yeniden gebe kalmaktan da korkuyorum acikcasi. regl gormeden takilabilir mi spiral bir de seyi merak ediyorum taktiran arkadas ani kilo alimi vs gibi durumlar oldu mu