Geçenlerde youtubeda bir doktorun videosunu izledim nadir de olsa bir bebeği evlat edinenlerde bile süt üretiminin başladığına rastlandığından söz etti. Her zaman ümit var bu yüzden. İki saatte bir sağım yapmaya çalışın imkanınız varsa. Çocuk doktoru damla damla da olsa anne sütünü vermekten vazgeçmeyin dedi geçen hafta. Ben arttıramıyorum (benim iki kızım da emmiyor ilkinde acemiydim sağım düzenli yapmamıştım, bu sefer de iki çocuk ile düzenli sağıma zaman ayıramıyorum) şifa niyetine verebiliyorum.