tarcinlikurabiye Kızlar fırınımın tavanında donmuş yağ lekeleri var . Asperoks cif falan denedim ama tel olduğu için aralara girip güzelce fırçalayamıyırum . Üst tavanındaki o ısıyı veren ızgaralar çıkıyor mu