_banuu0 bende tam bu yaşta başladım bizimki 1 ay kadar sürdü alışmak bezi cıkardim çişin gelince söyle kakan gelince söyle dedim 2 sini ayırt ettik önce ilk 2 hafta cok kötüydü büyük tuvaletini halılara yaptı çişini parkelere halılara yaptı ama vazgecmedim daha 2 aylık da bebeğim vardı sürekli tekrarladım çiş var mı kaka var mı söylemediği zamanlar uyardım anlamadı kızmaya başladım sürekli kızdım altın a kacırdıgında korkuyodu benden yine kızdım donuna kacırıyodu bu sefer söylemeye başladı anne çiş diye ondan sonra hersey rayın a oturdu artık söylemeye başladı kacırdıgı da olmuştu ama şükür ettim söylüyo yine de diye şu an 3 yasında tamamen kavradı hatta kendi gidiyor lavaboya ama gece bezini bırakamadık biz kardesi oldugu için gece asafı uyandırdıgımda aglar kardesini uyandırır diye geceyi nasıl bırakıcaz bilmiyorum sabır et gercekten öğreniyorlar büyük cocugun bezi cok zor değişiyo gercekten🙏😅