Severek kullanıyodum bebeğim de çok sevmişti tadını, soğuk algınlığına öksürüğe birebir. Og Naturalden alıyordum tadı çok iyiydi artık üretmiyolar. Başka marka aldım çok acıydı tadı hiç hoş değildi bebeğim de sevmedi. Sizin kullandığınız tadı hafif andız pekmezi var mı?