Kızlar acil olarak bilginize ihtiyacım var gündüz hiç birsey yoktu bir 20 dakika da ateşi birden 39 oldu doktora götürdüm serum ve tahlil yapıldı ama kanda birsey çıkmadı idrar tahlili veremedik hala 8 ay 4 günlük son bir haftadır geceleri çok sık uyanıyordu bu sizce diş ateşi olabilir mi bu kadar yüksek olur mu tecrübeli anneler acil olarak sizlerin de bilgisine ihtiyacım var çünkü doktor bir sebep sunamadı