nazlimom_ Alnımda et ben var aldırmak istiyorum plastik cerrahi bölümü alırmı? Yıllaaaar önce kafamda 2 tane vardı aldırmıştım genel cerrahiydi galiba ama plastik cerrahi de alıyor diyebiliyorum bilenler yazabilir mi😅
yummy16_ nazlimom_ hiç bir fikrim yok ama benim tam koltuk altımda var ve bikini bölgemde var ikiside aynı boy birbirlerine çapraz duruyorlar 😂 temizlik zor oluyor
BARTUMOM nazlimom_ 2 dogumumdan sonra boyun ve göğüs kısmımda 30 den fazla et beni cıktı 4 tanesi beni çok rahatsız ediyor ama korkudan gidemiyorum
happynur nazlimom_ küçük olanları cildiye sprey sıkarak donduyor. Büyükse plastik cerrahi alıyor. Ben aldırmıştım
butterflyy_ nazlimom_ benler anası birisi olduğum için 😹cildiye gittim kaşımda yüzümde çok görünmeyen yerlerde binlerce 😶kaşındakini yüz bölgesi plastik cerrah alsın dedi kalçam da falan vardı orasını biz alırız istersen genel cerrahi de bakabilir dedi ama yüz plastik cerrahi dedi onlar daha iyi yapar iz kalmaz dedi tabiki İstanbul da olduğum için plastik bölümü sıraya aldı 2 sene😅😅😅beklemedeyim