Ahsensmom_ Hafif ve sıcak tutan bir şey arıyorum kızım kalın fazla giyinmeyi hiç sevmiyor ve çok pahalı olmazsa sevinirim
esm15 Ahsensmom_ mont değilde lc Waikiki de çok güzel peluş tulumlar var dışarı için fotoğraf atamıyorum atabilseydim paylasicaktim sizinle
esm15 Ahsensmom_ https://www.lcw.com/bebe-yaka-kz-bebek-pel-mont-o-4500153 ben kızıma bunu giydiriyorum çok hoş duruyor 5 aylık benim kızımda
Ahsensmom_ esm15 kızım onlarla durmaz diye düşünüyorum uyku tulumunu bile sadece zıbınla giyiyor durmuyor o yüzden mont düşündüm
emooo Ahsensmom_ şişmeler pek ısıtmıyor bence kürk tarzı olanların da dışı öyle ici kumassa yine bı işe yaramıyor soğuk bir yerde yaşıyorsanız dışı su geçirmez icide tüylü birşey daha sıcak tutuyor.