Merhabalar herkese düzenli haftasonu. 4-5 günü spor yapıyorum ağırlık antrenmanı, pilates, cardio yapıyorum. Kreatin ya da protein tozu veya başka kullanmam gereken bir takviye var mı ya da kullansam bana iyi gelebilecek bir önerisi olan var mı. Amacım kas yapmak değil tabiki ağırlık antrenman dediğim kasları çalıştırmak için kullandım 2-3 kg ağırlıklar . Demek istediğim vücudumu sıkılaştırmak için kasa ihtiyacım var yağ kaybından sonra kullanmam gerekir mi acaba bilgisi olan aydınlatırsa çok sevinirim