Kbraa34 Merhaba. Arada soruluyordu “faydası oluyor mu?” diye. Daha yeni kullanıyorum diye cevaplamamıştım. İşe yaramıyor arkadaşlar. Azaltmadı bile. Saç dökülmesi aynı hızda devam ediyor.
Burak27 Kbraa34 ben de aldım on beş gün kullanıyorum bende fark göremedim ne yapmak lazım ya çok dökülmem var benimde
Mom0870 Kbraa34 bende de yaramadı 🤦🏻♀️ Belki yaramış hali budur dedim ama her banyoda gider tıkanıyor . 6. Aya kadar sürermiş kesin . Napalım 😏 ben kabullendim
Mommyisgirl Kbraa34 benimde inanılmaz dökülüyordu su anda 7ay 17 günlüğüz, birazcık azaldı dökülme, size bir umut olsun😁
Hazal89 Kbraa34 ne zaman azaldı bende de aynı sorun var 4 aylıkken başladı 5,5 hala iki avuç sac dökülüyor 😫
Mevara Kbraa34 o kadar reklamı boşa yapıyorlar👎🏻 Zaten olumsuz yorumları da hep kaldırıyorlarmış aman buraya el atmasınlar 😝🤣
Duygufbetul Ben de burda bi arkadasa yaradi diye onermistim hakkini helal etsin. Ilk zamanlarda yaramisti gibi hissetmistim ama simdi tekrar cogaldi sanki dokulmeler
incisu07 Kbraa34 Ben kadolin kullanıyorum çok memnunum benimde çok dökülürdü şimdi nerdeyse hiç görmüyorum dökülme kepek şampuanı diyor ama dokulmeyede ıyi geliyor kokusu biraz ıyi değil ama ben saç kremiyle kullanıyorum cunku biraz sert yapıyor saçı
Hazal89 Burak27 7 aydan sonra azalır diyorlar bende öyle sac toplamaktan bıktım hayatımda ilk kez evimde bu kadar sacım var
Gamze89 Bende 7.5 aydaym benmde cok dökülüyor bıktm artk heryerdn cıkıyor hallales bende işe yaramadı doktor önerisi ile kara sarımsak sampuanı aldm oda işe yaramadı bılmıyorum nasıl geçecek😞😞😞