Konu cıdden cok onemli benım için,bazen içinden cıkılmaz bişey gıbı hissettırebılıyor bazı seyler,tavırlar..ama konu ne olursa olsun her seye ragmen yapılması gereken seyler için kalkıp aynı döngüde yapnaya calısıyorum.bunalıma gıremeden konu hafıflıyor zamanla.yanı bnım için en ıyı terapi iş terapisi.kendımı bırakırsam tamamen salarım cunku