Yeğenimde DMD çıktı arkadaşlar malesef tedavisi de çok pahalı biliyorsunuz valilik onaylı hesap açıldı ama takipçi sayımız çok az lütfen yardım eder misiniz canlı yayın açabilmemiz için desteğe ihtiyacımız var annesi (ablam) da kanser hastasıydı o kadar üzülüyor ki tazeleyeceğinden korkuyoruz Allah ım tüm şifa bekleyenlere yardım etsin inşallah.Anneleri gözü yaşlı bırakmasın aşırı yıpratıcı bi süreç 😓