Merhaba anneler kızım bir ay sonra 2 yaşına girecek ve beslenme şekli beni çok rahatsız ediyor ve ne yapacağımı bilmiyorum bu konuda sizden destek istiyorum bir buçuk yaşında kızım 2 yaş atakları geçiriyoruz şu anda öyle söyleyeyim kahvaltı çok nadir bizimle beraber oturduğu zaman peynir yumurtalı ekmek gözleme bu tarz şeyleri yer ama öyle aman aman asla kahvaltı yapmaz çok çabuk sıkılır ve hemen kalkmak ister onu orada tutabilmem için de maalesef ki çizgi film açmam gerekiyor ama ben artık bu konuda da kısıtlama getirdim artık çok açmamaya çalışıyorum hemen mama sandalyesinden kalkmak istiyor ve ben sonrasında kendisine hero baby’nin kaşık maması var suyla hazırlanan içine ya yumurta haşlıyorum eziyorum öyle onu yediriyorum ya da çay ekmek tarifi şekilde kahvaltı yapmış oluyor öyle uykularımız Bu aralar hiç yok öyle uykusundan önce bir çorba yapıyorum çorba içiyorum akşam da bizim yediğimiz yemekleri bazen karıştırıp yediriyorum ya da başka bir çorba yapıp yediriyorum ve uyumadan bir saat önce ya da yarım saat önce yine o sabah verdiğim mamanın içine bu sefer meyve katıp onu yediriyorum Hani bu düzenden çok sıkıldım artık bilmediğimiz yemeklerden yesin istiyorum et tavuk bunları hiçbir şekilde yemiyor hani benim gibi 2 yaş hata yaşadığı için yine birçok şey yedirmekte zorluk çekiyorum bu yaşadıklarımı yaşayan ya da bu konuda çözüm arayan bulan varsa lütfen benimle paylaşın Hani kahvaltıda İşte pankektir kreptir bu tarz şeyleri sever yer ama yeterli olmuyor bizim gibi yemiyor ve ben sonrası takviye olarak o dediğimi yediriyorum hadi kahvaltı Neyse ama ondan sonra öyle ve akşam yemeklerinde çok zorluk çekiyorum pilavı yemeye bayılır eliyle yer öyle söyleyeyim makarnayı sever ama dediğim gibi bizim yediğimiz yemeklerden de böyle yesin istiyorum Bu konuda nasıl bir yol izliyorsunuz benimle paylaşırsanız çok mutlu olurum