6aylık oğlum iki üç gün önce önden alt iki dişi çıkmaya başladı normalde gün içinde çok bişeyi yok ama geceleri olunca çocuk çıldırıyor uyumuyo ne yaparsam yapayım olmuyor diş sancısı mı oluyor acaba veya açlık mı desem mama da veriyorum az önce 8 gibi uykusu geldi esnedi hemen yatırdım uyudu 20 25 dk sonra bağırarak uyandı bir saattir de ağlıyor direniyor uyumamak için kıyameti kopardı ayağımda salladım kucağımda salladım yok gözleri kapalı ağlıyor