Merhaba oğlum doğuştan kalbinde büyük asd delikle doğdu ameliyat olması gerekıyor konyada baypas seçenecegi var ankarada kol altından kücük kesiyle ameliyat yapan doktor buldum ama konyada varmı bildiğiniz kol altından ameliyat yapabilecek doktor çocuğum 3 bucuk aylık bir kaç ay sonra ameliyata girecek olması benı bitiriyor nasıl dayanacagım