fridaye ilk çocuğumda bilezik bozdurup hastane ücretini ödediğimizi saymazsak telefon aldı. İkincide bozacak altın yoktu zaten 🥲 bir şey de almadı… Benim eşim küçük hediye insanı. Bir çorap görür alır, bir tabak görür alır o aralar da illa bir kupa almıştır 😅 ☕