Kızlar salı günü Trendyol dan yolluk halı sipariş verdim normal de Perşembe günü kargoya verilecekti ben baktım cuma günü oldu kargo verilmemiş bemde satıcıya soru sordum cvp yok her neyse siparişi iptal ettim 1000 TL para hesaba yattı bende arkasını aramadım sonuçta bugün eşim aradı kargon gelmiş diyip. Şimdi ben ne yapamayıyım