Kızım yeni 2 yaşına girdi ama 1 aydır uykuları aşırı bozuldu öğle uykusu aksam uykusu duzenliydi .Akşam 8.30 9 olunca uyurdu şimdi ne öğlen uyumak istiyor nede akşam.. öğlen 3 4 gibi anca uyuyor uyursa o zamanda akşam 10 11 anca uyuyor. Bu aylarda uyku sorunu yaşayan oldu mu ? 1 ay olacak düzeni oturtamadim hala uyumak istemiyor anlamadiiim 🤒🥲