Selam kızlar saten pijama takımı almayı düşünüyorum ama ben rahatıma çok düşkün biriyim yatarken beni rahatsız ederse saat kaç olursa olsun soyar atarım şimdiye kadar hep penye tarzı olanları giydim polar bile giymiyorum sizce rahat mı kullanımı gece uyurken giyilir mi