aselllllsmom Kızlar bebeğim 2.5 aylık aşıdan sonra bebeğime bişey oldu uyurken elleriyle gözünü ovuşturuyor burnunu ovuşturuyor uyanıp duruyor yaşayana var mı bunu yada neden yapıyor bilen var mı