Kızlar kızım 4 yaşına girecek ocak 21 de. Şu an 16.800 kiloda. Boyu da uzun değil. 98 cm falan. Ama zayıf duruyor her görende zayıf diyor. Yemesi çok iyi değil. Ama zorla da olsa yediriyorum bir de atom veriyorum. Bizimle aynı aylarda olanlar sizler neler yapıyorsunuz?