byzacck gldnskr biz de aynı durumdayız 🥹3,5 aylığız şimdiden atakları yaşıyoruz diyebilirim uykuya direnme gündüz uykusu asla yok sürekli sallanma isteği mama reddi ve ayakta emzirme dolu dolu yaşıyorum galibaaa😒
oykber1 Şuan 6 aylık olduk ama 3 bucuk aylıkken başlamıştı. Uyumaya direnme, meme reddi, gece sık uyanma 🥺 5. Ayda rahatlıyorsunuz ama 6. Ay da atak yeniden baslıyor :(
gldnskr byzacck sürekli ağlama karnı tok temiz ve rahat kıyafetler altı temiz gazı yok ağrısı var diye 1 çay kaşığı ağrı kesici veriyorum yok 🥴