Kızlar hatırlarsanız bir hafta önce falanhamile olduğumu öğrendim ve kürtaj yaptıracağım diye bir post atmıştım ve kürtajı yaptırdım ama yaptırdığım doktor bir bebek daha gördü bebekler ikizmiş ama birisi rahimde birisi dışındaymış dış gebelikmiş içindeki kürtajla alınmış dışındakini kürtajdan sonra kontrol ederken görmüş ve acil ameliyat olman gerek dedi iç kanama yapabilir dedi aynı gün hastaneye gittim meğer iş kanamam başlamış bile hemen ameliyata aldılar ve dış gebeliği bitirdiler ve zaten her iki bebekte alınacakmış iş kanamadan dolayı yani yaşama şansları yokmuş ama ben kürtaj yaptırdığım için kendimi biraz kötü hissediyordum şuan hala biraz içim rahat değil özellikle sordum doktora vicdan azabı çekiyordum dedim asla çekme iç kanama geçiriyorsun şansın yok dedi zaten aldırmak zorunda kalacaktın dedi sizce