DenizAlpinAnnesi Merhaba. Öncelikle kortizonlu krem geçici bir çözüm egzama neden oluyor sebebini bulmazsanız siz kremle geçirdikce yeniden bir iki gün sonra yine hortlayacak. Egzamayı önlemek için neler yapıyorsunuz? 3.ayından 1 yasına kadar cok ağır bir süreç geçirdik gerçekten cok zordu. Şimdi 21 aylık çok şükür bir daha çıkmadı. Ama hala çamasırlarını organik deterjanla yıkar,çift durulama yapar ütülerim. Hergün banyo ettirir atopik ciltlere özel kremiyle nemlendiririm. Toz,yün bunlara da dikkat ediyorum. Ve bir çok kortizonlu krem kullanmış birisi olarak söylüyorum son çare Eumovate kullandık 2.gün geçti. Mucize gibi geldi.