Senayy Ultrasona gore 6+1 haftalık kizlar doktor kalp atışını duyamadi aslında duyulmasi lazım ama falan dedi ama orda bir hareketlilik görüyorum dedi sanki bisey yanıp sönüyor gibi bende gordum o kalp atışı mi oluyor normal mi bu zamanlar da duyulmamasi 1 ay sonra gel dedi hadi ters bisey varsa
_alininannesi Evet kalp atışı gözle görülüyor ultrason cihazında ilk haftalar bu bile yeterli oluyor genelde 7. Haftada çok çok net duyuluyor o yüzden korkacak birşey yoktur Allah’ın izniyle içinizi ferah tutun , sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🌸
_alininannesi Senayy tedirgin olduysanız haftaya kontrole gidin içiniz rahat etsin en azından. Doktorunuzun açıklama yapması gerekiyor ben oğlumda gece gündüz aklıma ne geldiyse sordum doktoruma sağolsun hiçbir sorumu yanıtsız koymadı bu yüzden aynı doktorla devam ediyoruz şimdi de yani demem o ki gebelik hassas bir süreç kendinize mutlaka kafanıza yatan bir doktor belirleyin içiniz de rahatlar böylece.