hatice11dndn ayni dertten muzdaribim dogum yaptim 40 dah sonra basladim ve ayin 20-25 gunu kanamam var. Bende dogum kontrol hapina yormayarak bir terslik oldugunu dusunup randevu aldim ..
Sanirim haptan ya, ben 6 sene normal dogum kontrol hapi kullandigimda hic bu sekilde problem yasamamistim.