Rabiiul bende önceleri vileda tornado vardı güzeldi ama kocaman biliyosun evlerde yer yok kocama verdim dükkana götürdü. Bende sadece mop aldım leğene su yapıyorum kendi bezi kötü onu kullanmıyorum normal mikrofiber bezi suya basıp takıyorum buna hep yer kaplamıyor 😂
