Kızlar merhaba ben bekarken yasmin kullanmıştım şimdi doğumdan sonra bu ay ilk defa başladım adetimin ilk günü başlamıştım 2 gün önce adetim bitti dün akşam içmeyi unuttum bugün sabah tekrar kanamam başladı bu normal mi başına gelen var mı daha önce hiç yaşamamıştım böyle bir şey