alperen71 Merhaba kızlar bebeğim 15 Mart doğumlu hâlâ desteksiz oturmuyor ve emeklemeye hiç niyeti yok. Ama örümcekte evin içini turluyor. Sizlerin ne zaman oturdu desteksiz. Sizce ne yapmalıyım?
mimamoglu Bizim de 27 Mart desteksiz istediği zaman oturuyor ama ne emeklemeye ne örümcekle gitmeye niyeti yok gibi şu an. Geceleri uyandığında geri geri gidiyor aslında ama gündüz asla bişey yapmıyor örümcekte de pek istekli değil