Kızlar merhabalar ben geçen ay bobrek taşı dusurdum ve ilaç kullanmak zorunda kaldim iki gün biberon verip sütümü sagip dokmek zorunsa kaldim ve bebegim iki günde biberona fena alisti şu ana kadar beni emiyor ama arada meme reddi yapiyor biberon istiyor yani sütümü sagip boberona koysam içiyor ama onuda yapmak istemiyorum memeyi çok iyi emen bebekti hiç biberon almamisti taa ki taş dusurene kadar mecbur verdim sorum şu ben memeye tekrar nasil dondurebilirim eskisi gibi nasil memeyi tutabilir tecrubeli anneler yardimci olursa sevinirim