Kaç kilo ile başladınız bu arada. 60 70 demeyin nolur 😂tabi herkes kendi normalini özlüyor o ayrı ☺️
Ben 70 kilo ile hamile kalmıştım. 90 la diyete başladım. Tabi normal 38 40 beden bir kadınken büyük beden oldum. Aşırı psikolojim bozuldu. Hiçbir kıyafetim olmuyor hiçbirşey almak istemiyorum çünkü yakışmıyor o yüzden yani şu ilk 10 15 kiloyu atsam ve kendi gardrobumu kullanabilsem çok mutlu olucam. Sonrası yavaş yavaş gitsin razıyım. Bu yazım zehir oldu. Dışarı çıkasım gelmedi. O yüzden yaza kadar eski kiloma dönmek hedefim ama şu ilk 10 15 kiloyu bir atsam üzerimden