Sedanur_Yaprak kolik olabilir, benim oğlumda 20 günlükken başladı hep aynı saatte aglamaya. Kas katı kesiliyordu ne yapsam susmuyordu 2 saat boyunca sadece ağlıyordu. Nurse harveys gaz damlası kullandık gazı vardır diye. Bir de beyaz gürültü dinlettim krizi tuttuğunda. Iyi geldi gibi ama 40i çıktıktan sonra düzeldi zaten, ağlamaları son buldu. Çok şükür geçti o günler zor oluyor Allah yardımcınız olsun🙏