elifege35 8 buçuk aylık bebeğimizin ferritin değeri 15.1 çıktı. Son iki aydır Ferrum Hausmann demir takviyesine geçmiştik ama düşük çıktı değeri. Benzer durum yaşayan var mı, nasıl yükselttiniz?
miniminisevgilimm elifege35 sizin yine daha iyiymiş kolay yükselir.. bizim 8 aylıkken 2.5 çıkmıştı doktorumuz demir depoları neredeyse bomboş dedi sideferi bıraktırdı ferro sanol kullandık sabah akşam öyle normale döndü aynı zamanda b12 iğnesi kullandık çünkü demir düşük olunca genelde b12 de düşük oluyormuş bizim düşük çıkmıştı
ayisit elifege35 kızım ferro sanol şurup kullanmıştı 1 ay sonra tekrar tahlil verdik, düzelmişti değerleri
defnesmam42 elifege35 bizimde biraz düşük geldi verilen hiçbir ilacı içemedi bestiron aldım dozunu bir tık fazla vererek kullanıyorum aşırı düşük olmadığı için wtkisi olur dedi sağlık ocağı doktorumuz bakalım yeni başladım ona 2 ay sonra falan kontrolümuz vsr umarım fayda eder
eminebd feync aynı durumdayım Ferrum yazdı vizede çok evham yaptım gece uyanmaları aşırı ıkınma gaz sıkıntısı çok olurmuş demir eksikliğinde hepsi bizde mevcut
feync elifege35 11. Ayında yapıldı 10 gün ilacı kullandık 8.4 e yükseldi 3 ay sonra kontrol edilecek. Sabahları 1ml ocean öğleden sonra 5 ml ferrozinc veriyorum
feync eminebd iştahsızlık ve uyku sorunu olmuştu bizde şuan cok şükür düzeldi bi kaç gün sonra kan tahliline gidicez
eminebd feync uyku sorunu misal noluyordu uyumak mı istemiyor direniyor mu iştahsızlık gibi durum yok ama sanırı
feync eminebd uyutuyordum devamlı kalkıyordu 10 15 dkkada bir uyanıyordu gece. öğlen de uykusu max yarım saat oluyordu