semi345_ ben yapacağım ama 7 aylık daha dişi çıkmadı 🤪 akrabaları çağırıp buğday ikram ediliyor, dilerseniz pasta şerbet ikramlar vs yapabilirsiniz süsleme opsiyonel, mesele bir arada olup bu anı kutlama geleneksel bi şey. Üzerine buğday serpip üstünde kalan ipe dizilir dişleri inci gibi olsun diye. Bir de dişini ilk kim görmüşse bebeğe hediye alır, takdim edilir