Aselduru88 Doğdu doğalı avent biberon kullanıyorum 120 CClik kayboldu 200 lük aldım gaz yapmasın diye bu markayı kullandım hep kızım 6 aylık son 1 aydır biberonun emziği kızım mama içerken eğilip bükülüp içine giriyor aynı sorunu yasayan varmı