Deletedmom_789 15 günlüğüz daha ve benim 1 haftasır alt karnımda rahim kısmımda ağrı oluyor. İdrarımı yaparken de ağrı oluyor. Yanma değil direkt ağrı sızı şeklinde. İdrar yapmaya korkar oldum. Normal doğum yaptım dikiş vs yok. Ağrılar normal mi yaşayan var mı
hayalperest2310 Deletedmom_789 enfeksiyon olabilir canım bende 11 gün oldu doğum yapalı bazen sancım oluyor lavaboya gidince bu şikayetler yok
Deletedmom_789 hayalperest2310 doktor randevusu aldım aslında ama yine de sormak istedim belki normaldir diye