znmte1 Oğlum iki yaşında kreşe yolluyorum iki haftadır öğretmeni beni aramış diyor ki oğlunuz elini isirdi arkadaşı da onu özenip diğer elini isirdi ve yüzünü falan çizdi. böyle bir konuşmaya siz nasıl cevap verirsiniz ya da oğlunuz direk o kreşten alır mısınız ?sinirleirm oynadı drlirdim ya çok kötüyüm şuan
Ogulluana znmte1 bence de al kreşten kimseyi ısırmasın karşılıklı olmuş bunda alınacak ne var sakin ol
[silindi] znmte1 öyle mi hocam, ben oğlumla konuşayım diğer veli de çocuğuyla konuşsun siz de biraz daha gözlemleyin tekrar haberleşelim konu hakkında, teşekkürler derim. Oğlumla konuşurum, sinirlerim oynamaz ve delirmem, hayatıma devam ederim
simseklivekalpli znmte1 çocuk bunlar, kresten alsanız başka kreşte başka çocuk da ısırabilir. Sebebini öğrenmek lazım oyun mu ne olmuş yani. Geçen gün benim oğlum da çıkışta arkadaşım beni ittirdi diye ağlayarak geldi, çarpmış çocuk yanlışlıkla
Ogulluana znmte1 arkadaşı özenmiş neye özenmiş, oğlunuz elini ısırdı ? keşke yazım kurallarına dikkat etseydiniz sizde
Sadeturkkahvesi znmte1 ohooooo öyle hemen delirirsen bakırköy yakındır bacım Neler oluyo neler okul hayatında Olayıda tam anlamadım ilk kim kimi ısırmış