elif5507 çok geçmiş olsun benim kızımda o gün sandalyeye tutunurken düştü , birşeyi yoktu görünür de onunda ama düşme olduğu için götürdük bir gün hastanede yattık çıktık gözetim altında tuttular ,Allah korusun farkında olmadığınız birşey olabilir götürün bence tabi yine siz bilirsiniz